2013. június 16., vasárnap

Zig Zag Charm Pack Table Runner



  Már régóta foglalkoztatott a gondolta,hogy én is rendelek Edittől előre vágott anyagot.
Elsőre csak 1-1 "Charm pack "csomagot rendeltem mert szerettem volna látni ,érezni hogy milyen is valójában ez az anyag.
  Megérkezett a csomagom,s természetesen postáról egyenesen a Lányokkal tartott varrásra mentem,s együtt néztük meg a csomag tartalmát. Nézegettük,tapogattuk,s nekem már azon járt a gondolatom mit is kéne belőle varrni.Szabjam még kisebb darabokra vagy hagyam egyben a négyzeteket!? Ágicám azt javasolta, pontosabban azt mondta,hogy ő biztos nem vágná fel, inkább így varrna belőle valamit.
Keresgettem,s rátalálta  erre a videóra.Nagyon szeretem ezeket a videókat,szerintem mi kezdő foltvarrók nagyon sokat megtudunk belőlük tanulni.
Az én terítőm ilyen lett!

Egy picike eltérést azért raktam bele,nem a varráson tűztem meg!
Remélem más is kedvet kap az elkészítéséhez!









Szép napot!

4 megjegyzés:

  1. Tetszik!!! Nekem is ez az egyik kedvenc sorozatom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Örülök,hogy szerinted is jók ezek a sorozatok! :)

      Törlés
  2. Nagyon vidám!!! Szép! Ebböl a sorozatból már varrtam 3 takarót ;) Edittöl vettem én is !
    Köszi a leírás-megosztást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Neked köszönhetem,hogy elcsábultam!:)Biztos,hogy varrok még ebből a sorozatból még én is!

      Törlés

Powered By Blogger