2013. június 28., péntek

Táska

  Nagyon régóta szerettem volna farmer nadrág felső részéből táskát készíteni.
Aztán egyik alkalommal találtam egy piros farmert a turiban,s azonnal meg is vettem,gondolván,hogy Niki imádja a pirosat,s ebből neki fogok tasit készíteni.
A másik gyengéje a szívecskés forma,így amikor a méteráru boltban megláttam egy szívecskés anyagot,rögtön tudtam,hogy ebből készítem a belsejét.
Íme a végeredmény :)                                                  










Készítettem mellé egy csatos tárcát is!












Igaz,hogy a készítés alatt látott egy egy részletet,sőt képekben el is küldtem ,de élőben ma látja majd először.Kicsit izgulok.:) Mert hát ugye igazából akkor látjuk,hogy tényleg tetszik-e az amit alkotunk.:)

Szép napot!Marica!

1 megjegyzés:

  1. Gyönyörűséges lett!! Nagyon feldobja a szívecskés anyag. Biztosan tetszeni fog a megajándékozottnak.

    VálaszTörlés

Powered By Blogger