2012. március 5., hétfő

Táska

Ma ismét megállapítottam,nagyon gyorsan mennek a napok!
Nagyon vártam már a tavaszt,s végre lehet kint is tevékenykedni.Igaz tegnap sikerült egy kicsit túlzásba esnem,aminek ma érzem a hatását.Nincs olyan porcikám ami ne fájna.Szóval be kell látnom,új időbeosztás kell!A család,a munka,a kert és persze a varrás s még egykét plusz dolog és már el is havaztam.



Ma egy olyan táskát mutatok amit még a karácsonyi szabadság alatt készítettem.A bélésanyag,amiről szándékosan nem készítettem képet,saját festésű anyag(meggypiros).



 
Sokat használtam ami azt eredményezte,hogy koszos lett,ezért kimostam.Eredmény: a zipp mellett szépen megfogta a bélésanyag.Na de hát ezt is úgy kell nézni, megint tanultam valamit,amit biztos nem fogok elfelejteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger