2012. március 22., csütörtök

Csoportos találkozó

Már egy hete nem jelentkeztem!Igazából nem is volt időm varrni,s így mutatni sem volt mit!
De kedden délután csoportos varráson voltam , s ujjra feltöltődtem ötletekkel.Nagyon szeretem ezeket a délutánokat,nagyon sokat beszélgetünk,nevetünk,mostanában sokat sütizünk,s persze Judit vezetésével sokat is tanulunk!
Mostani terv az volt,hogy készítünk egy almás tasit az egyik újságban megjelentek alapján!



Az első tervem az volt,hogy én nem almát applikálok a tasira,hanem virágot,de aztán annyira megtetszett,hogy tegnap este már el is készítettem az almás változatot. A kis keresztlányom fogja majd húsvétra megkapni!Remélem örül majd neki!

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ez az almás minta. Szuper lett. Biztosan örülni fog neki.

    VálaszTörlés
  2. Jól döntöttél, és csinos táskát készítettél! Ha jól meggondolom, almásan szép az élet! Én is nagyon örülnék neki.........
    Reiner Rita

    VálaszTörlés

Powered By Blogger