2013. május 1., szerda

Díjat

kaptam Zsimamától és Krisztától ! Nagyon köszönöm,hogy gondoltatok rám!

Mostanság kicsit elhanyagoltam a blogom, a későn érkezett tavasz, ami már szinte olyan meleg mintha nyár lenne,nagyon sok teendőt hozott magával.Ami nem baj ,hiszen nagyon hosszú volt a tél! De remélem hamarosan utolérem magam :) és lesz időm bemutatni amit készítek,mert persze a varrásról nem mondtam le,csak az internetet szorult egy kicsit háttérbe.

S íme a Díj és a vele járó teendők!


Szabály:
1. Megemlítem kitől kaptam
2. Felsorolok 4 bloggert, akinél 200-nál kevesebb a rendszeres olvasók száma
3. Egy-egy kommentet hagyok a kiválasztott blogoknál...


Akiknek tovább küldöm:

Roberta
Pillimolli

Fogadjátok szeretettel!




4 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszönöm, jólesett! :)

    VálaszTörlés
  3. Maricám, tudom, hogy tőled kaptam, de "vissza" is adom, mert nagyon szeretlek! :) Puszi! Vera

    VálaszTörlés

Powered By Blogger