2013. február 1., péntek

1. Szülinap

Egy éves lett a blogom!


A blog indításakor nem gondoltam volna,hogy tényleg megtudom csinálni, lesz elég bátorságom megmutatni amit készítek,s  elég kitartásom ahhoz,hogy megírjam a bejegyzéseket.
De az elmúlt egy évben nagyon sokat tanultam!
Nagyon sok kedves emberrel ismerkedtem meg a blog révén, igazán hálás vagyok a kedves szavaikért,biztatásukért.
Sok mindent szerettem volna írni az elmúlt  évről,egy afféle összegzést,de most mégis kihagyom,s csak pár dolgot említenék meg  a változásokról amit tapasztaltam magamon:
     - sokkal többet mosolygok (vagyis még többet)
     - egyre jobban megtudom fogalmazni mit is szeretnék(igaz Ágica  ebben sokat segít a csoportban)
        ha elakadok,mindig betudja fejezni a mondandóm
      - már nem kezdőnek tartom magam a varrásban hanem tanulónak (igyekszem minden alkalmat  arra fordítani ,hogy még többet megtanulhassak )
       -s most egy kis rossz is,jó pár kilóval nehezebb lettem (remélem a köv. szülinap alkalmával már arról dicsekedhetek,hogy erre is sikerült megoldást találnom)
Hát ennyi!

Hogy mutassak is valamit a mostani varrásaimból! Ez a táska anyukámnak készült!
Tudom és látom,hogy a többi blogon már szinte csak a tavasz színeiben látszó munkák készülnek,s én egy kicsit elvagyok ebben maradva,de ennek a táskának a különlegessége abban van,hogy a nagymamám egy kis szövet mellényét használtam fel hozzá! Anyu ezt a ruhadarabot már nagyon régóta őrizte a szekrényben.
Mikor odaadta,tudtam,hogy a szülinapjára ebből fogok ajándékot készíteni számára.Remélem tetszeni fog neki.




8 megjegyzés:

  1. Gratulálok! És remélem még sokáig, sok élményben lesz részed!

    VálaszTörlés
  2. Drága Maricám!
    Gyönyörű a táska! Boldog blog szülinapot és minden jót! Ági-cicamama

    VálaszTörlés
  3. Nagyon boldog szülinapot.
    Kívánom, hogy még sokáig írj, a saját és a mi örömünkre!

    A táska gyönyörű!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Tuzsum!
      Ma átadom a táskát,remélem neki is tetszeni fog!

      Törlés
  4. Boldog blog szülinapot!
    Gyönyörű a táska, biztosan nagyon örült neki édesanyád.

    VálaszTörlés

Powered By Blogger