2012. szeptember 23., vasárnap

 Tegnap  közös varráson voltam csoportunk néhány tagjával melynek mottója: a "Sokszínű Margitvirág" volt.
Én második alkalommal vettem részt a Bonyhádi Foltmolyok által szervezett rendezvényen,s ismét rácsodálkoztam,hogy mennyien voltunk, milyen felkészülten vártak mindenkit.



A rengeteg tombola ajándékot készítettek,a fődíj pedig egy csodaszép falikép!






Mi is elkészítettük a saját Margitvirágunkat!









Rengeteg ajándékkal ,sok új ismeretekkel,élménnyel tértünk haza! Ezeket a nyereményeket Vera nyerte!
Sajnos Ő nem tudott részt venni a mostani rendezvényen,de nagyon örült amikor megkapta!

Kedves Vera! Gratulálok Neked a kis Bencéhez!
Jó egészséget,boldogságot és sok sok örömöt kívánok az egész családnak!

2 megjegyzés:

  1. De, jó volt Nektek! Nagyon teszik ez a Margitvirág!Titkos az elkészítési mód vagy megosztható?

    VálaszTörlés
  2. Köszi Marica! Ez egy különleges nap volt az biztos! Köszönöm a sok segítséget, szeretett amit Tőletek kaptam/kapok! :)

    VálaszTörlés

Powered By Blogger