2012. február 16., csütörtök

Édes


A mai bejegyzésemben,Anyósom,vagy ahogy a család hívja Édes munkáját szeretném megmutatni.Amikor elkezdtem a blog írását tervbe vettem,hogy az Ő munkáiból is fogok készíteni egy gyűjteményt, amiből egy-egy darabot a blogon is bemutatok.  Régebben kézimunkázott,kötött ,de a mai napig horgol. A család minden tagjának van az Ő általa készített kézimunkából.
Azért azt megemlíteném,hogy Ő lassan eléri a 80 évet,s reméljük még sok szép kézimunkát fogok tudni megmutatni abból is amit mostanában készít.  
Bízom benne,hogy mások is meglátják ebben a terítőben a szépséget és a szeretetet.                                                                                                 

.

8 megjegyzés:

  1. Gyönyörű! Én sem merném megteriteni vele az asztalt......

    VálaszTörlés
  2. Fantasztikus!
    Az első képek alapján csak egy asztalközépnek néztem, aztán jött a döbbenet! Én bizony sűrűn felteríteném! Csak nem engednék a közelébe senkit! :))) Bele sem merek gondolni mennyi ideig készülhetett...!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Györgyi! Megmértem, s 2,40x 1,40-s a mérete a terítőnek.
      Azt hiszem nyugodtan mondhatom,nem egy szokványos méretű az asztalunk van!

      Törlés
  3. Szép jó estét Marica.

    Véletlenül vetődtem erre a blogoldalra de nem bánom.

    Lenyűgözően szép munka a Marica-folt. Isten éltesse az Édest, hogy tudjon még ilyen ritka gyönyörűségeket készíteni.

    Ugyanakkor elmondanám, hogy szeretnék (rendelni - ha van ilyen lehetőség) egy hasonló mintázatú Biblia és Énekeskönyv borító készletet. Az alapanyag színe esetleg lehetne fekete, kék, vagy zöld.

    Nagyon örvendenék, ha pozitív választ kaphatnék erre a bejegyzésre. Én egy erdélyi településen szolgáló lelkipásztor vagyok. Ha tehát akár Ön, akár az Édes ezt a munkát (ellenértéke fejében) elvállalnák, kérem hozzák azt tudomásomra a részletek megbeszélése végett a zoleroweber_kukac_gmail_pont_com drótposta címen. Előre is köszönöm.

    Zoltán.

    VálaszTörlés
  4. Kedves Zoltán!

    Nagyon megtisztelő a kérése!
    Küldtem emailt,s ha nem kapta meg akkor kérem,hogy jelezze.

    VálaszTörlés
  5. Büszke vagyok Rád Maricám, de nagyon!

    VálaszTörlés
  6. Kedves Marica,

    bár kicsit megkésve, de küldtem e-mailt. Talán nem vette észre, vagy lehet, hogy kiszűrte az automata levélszemét szűrője. Ezért írok most ide is. Ha gond van, kérem jelezze, majd újraküldöm.

    Köszönettel, tisztelettel,
    Lukács Zoltán.

    VálaszTörlés

Powered By Blogger